A winÉRTÉK rendszer e modulja lehetővé teszi a beérkezett vevői és szállítói rendelések nyilvántartását és kezelését a számítógépen. A rendszer e része nagymértékben megkönnyíti a raktári készlet kezelését, és figyelemmel kísérését, illetve a vevők és a szállítók megrendeléseinek nyilvántartását.
Vevői megrendelés esetén a megrendelt áru lefoglalható a raktárkészletből (diszpozíció), ezzel a rendszer "eladottnak" tekinti az árut. Így elkerülhető, a már megrendelt áru más részére történő eladása. Vevői megrendelés estén a megrendelésből szállítólevél, vagy számla készíthető, ezáltal megkönnyítve a felhasználó munkáját, hiszen nem történik többszörös adatrögzítés. A rendelés során felsorolt termékekből automatikusan számla készíthető anélkül, hogy ezt a felsorolást újból meg kellene tenni. Vevői megrendelés esetén a raktárkészlet azonnal képernyőre kérhető. A megrendelés készítése során folyamatosan rendelkezésre áll a rendelt áruból készleten lévő mennyiség.
Szállítói rendelés esetén külön választható az iktatás és az igazolás.